පාරිභෝගික සේවා අධිකාරිය ගැන දැනගමු

0
14


නිවසේ ගෘහනිය ලෙස සාමාන්‍යයෙන් කාන්තාවකට දරන්නට වෙන වගකීම අතිමහත්. ඉන් ප්‍රධානතම කාර්යයන් අතරින් එකක් වන්නේ නිවසට අවශ්‍ය දේවල් මිලදී ගැනීමට සිදුවීම. ඔබ ගෙවන මිලට ගැලපෙන මිලකින් යුතු දෑ මිලදී ගැනීම ඇත්තටම එක්තරා අභියෝගයක්. නමුත් පාරිභෝගිකයෙකු ලෙස නිසි ප්‍රමිතියකින් යුතුව කිසියම් භාණ්ඩයක් මිලදීගැනීමේ ඔබේ අයිතිය පිලිබඳවමනාව ඔබ දැනුවත් වියයුතුම වෙනවා.

ඔබ ලබාගත් භාණ්ඩයක් පිලිබඳ ගැටලුවක් ඇත්නම් පළමුව එය මිලදී ගත් ආයතනය වෙතින් සුහදව එය විසඳා ගැනීමට පළමුව උත්සාහ කරන්න. ඒ සඳහා ඔවුනගෙන් සහයෝගයක් නොලැබෙන්නේ නම් හෝ ඔබට සාධාරණයක් ඉටු නොවන්නේ නම් පාරිභෝගික සේවා අධිකරණයේ සේවය ලබා ගන්නට පුලුවනි.

පාරිභෝගික පැමිණිලි සඳහා ලබා ගත හැකි පිලියම් වන්නේ භාණ්ඩය මාරුකර ගැනීම සහ මුදල් ආපසු ලබා ගැනීමයි. මෙම පිළියම් වලින් සෑහීමකට පත් වන්නේ නැත්නම් පැමිණිලි කිරීම කලහැකි වේ.

පැමිණිලි1977 ක්ෂණික දුරකතන අoකය ඔස්සේ ඉදිරිපත් කිරීමට පුලුවන්.

– ඉරේෂා –



Saru FM Media

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here